Apartmani Liberan Neum

Apartmani Liberan Neum
$$$$
Przegląd

Apartmani Liberan Neum oferuje 21 pokój około 2 km od Jezero Kuti. Do dyspozycji jest również parking na terenie.

Lokalizacja

Smrdan grad znajduje się w 2 km stąd. Do centrum miasta jest około 5 minut pieszo.

Najbliższe lotnisko to Mostar, położone 70 km od tego hotelu.

Pokoje

Niektóre pokoje wyposażone są w balkon, sofę i czujnik dymu oraz dysponuja widokami na morze. Do samoobsługowych urządzeń gastronomicznych należą czajnik elektryczny i lodówka.

Jedzenie

Tradycyjną chorwacką kuchnię można spróbować w restauracji Bonaca w odległości 14-minutowego spaceru stąd.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 11:00-22:00
do 10:00
Udogodnienia
Darmowy prywatny parking dostępny jest na terenie obiektu.
Bezpłatny bezprzewodowy Internet jest dostępny w całym hotelu.
Inne informacje
Dziecko i dodatkowe łóżka
W pokoju nie ma łóżeczek niemowlęcych.
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe nie są akceptowane.
Języki
angielski, niemiecki, włoski, chorwacki
Budynek
Liczba pokoi:21
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!

Dostępne pokoje

Przechowalnia bagażu
Całodobowa recepcja
Transfery

Transfer lotniskowy (dodatkowo płatny)

Telewizja

Zameldowanie/ Wymeldowanie

Ekspresowe zameldowanie/ wymeldowanie

Usługi

• Transfer lotniskowy (dodatkowo płatny)

Udogodnienia dla dzieci

Opinie o Apartmani Liberan Neum

8.4 /10
Świetnie54 opinie
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
    10.0

Wrócę na Boże Narodzenie! Pomocny personel odnalazł nasz zagubiony naszyjnik. Mnóstwo udogodnień: Wi-Fi, parking, transport na lotnisko, telewizor, czajnik. Idealne miejsce z wszystkim, czego potrzebujesz!

Tadeusz Polska,
    9.0

Apartmani Liberan - doskonałe miejsce na pobyt. Bardzo podobał mi się balkon, który był przypisany do mojego prywatnego pokoju. Gospodarze, Pan Slobidan i jego żona, byli nie tylko sympatyczni, ale również bardzo pomocni. Cieszyłem się też lokalnym trunkiem, który otrzymałem jako powitanie. Pokój był czysty i przestronny, a kuchnia, którą dzieliliśmy z innymi gośćmi, zawsze była schludna i zadbane. Bliskość sklepów i plaż była dodatkowym plusem. Szczerze polecam Apartmani Liberan, to mieszkanie z pewnością sprosta oczekiwaniom.

Nie było nic, co by się nie podobało 😊

Franciszek Polska,
    8.0

Podczas mojej ostatniej wycieczki personel z Apartmani Liberan pomógł mi znaleźć lokale atrakcyjne. To idealne miejsce dla mnie. Znajdziesz tu Wi-Fi, miejsce parkingowe, płatny transport na lotnisko i telewizor. Kuchnia jest dobrze wyposażona, a zameldowanie było szybkie. Dla dzieci jest plac zabaw. Nie ma zwierząt i jest klimatyzacja. Nie palimy na terenie obiektu. Na pewno tam wrócę!

Jadwiga Polska,
    8.0

Podczas naszego pobytu otrzymaliśmy serdeczne powitanie od właściciela, który poczęstował nas lokalnym trunkiem, co było miłym gestem. Pokój, który mieliśmy, był czysty i przestronny, a balkon dodawał uroku. W łazience, którą dzieliliśmy z inną parą, zawsze było czysto i sprzątanie odbywało się regularnie. Byliśmy również zadowoleni z aneksu kuchennego, który był dobrze wyposażony i czysty. Lokalizacja była również dogodna, blisko plaż i sklepów spożywczych.

Na dzień zameldowania otrzymaliśmy wiadomość od właściciela o podwyższeniu ceny, co było niezgodne z ofertą, z czego musieliśmy zainterweniować. Również wyposażenie pokoju nie w pełni zgadzało się z opisem, ale nie było to dużym problemem.

Mateusz Polska,
    9.2

Czystość i zapach w pokoju oraz łazience były świetne. Personel był bardzo miły i profesjonalny. Bliskość do centrum i sklepów, co było bardzo wygodne.

Szczerze mówiąc, nic takiego.

Urszula Polska,
    9.6

Wszystko zgodne z oczekiwaniami. Sympatyczny gospodarz, pomocny mimo bariery językowej. Czyste pokoje z aneksem kuchennym i balkonem. Szczegółowe wprowadzenie do obiektu. Blisko sklep i plaże.

Tomasz Polska,
    9.8

Miałam niezapomniane doświadczenia w Apartmani Liberan. Pokój, który otrzymałam był bardzo czysty i przestronny, z dużym balkonem. Byłam zaskoczona dostępnością aneksu kuchennego, który był wyposażony we wszystko, co potrzebne do gotowania. Nie mogłam uwierzyć, jak miła była obsługa. Gospodarz to niesamowicie profesjonalna osoba, która dokładnie pokazała nam cały obiekt, włącznie z zawartością szafek kuchennych. Nawet miejsce do suszenia prania zostało nam przedstawione. Byliśmy mile zaskoczeni taką starannością. Polecam Apartmani Liberan z całego serca.

Brak negatywów z tego miejsca 🚫

Kazimiera Polska,
    9.8

Naprawdę byłam mile zaskoczona pobyt w Apartmani Liberan. Pokój był czysty i dobrze utrzymany. Obsługa była bardzo przyjazna i pomocna. Właściciele apartamentu byli szczególnie uprzejmi, pomagając nam przyjechać i zapewniając nam wszelkie niezbędne informacje. Byliśmy również pod wrażeniem lokalnej gościnności, gdy zostaliśmy powitani trunkiem własnego wyrobu. Cały pobyt przebiegał gładko i nie mieliśmy żadnych problemów. Gorąco polecam Apartmani Liberan jako idealne miejsce do pobytu w Neum.

Wszystko w porządku 🙂

Zofia Polska,
    8.6

Rewelacyjny apartament - Apartmani Liberan z przestronnym pokojem i balkonem. Wspólna łazienka była czysta i starannie utrzymana. Właścicielka była przemiła i serdecznie nas powitała. Apartament wyposażony był w aneks kuchenny, który był codziennie sprzątany. Lokalizacja była idealna, blisko do plaż oraz sklepów. Gospodarze byli bardzo pomocni i troszczyli się o nasze potrzeby. Gorąco polecam ten ośrodek na relaksujący pobyt!

Dla nas nie było żadnych wad, wszystko było idealne 🙂

Adam Polska,
  • Bardzo dobrze
    7.4

Sympatyczni gospodarze, czystość, dobra lokalizacja, duży pokój.

Nie ma o czym wspominać.

Olga Polska,
    9.0

Podczas mojego pobytu w Apartmani Liberan miałem przyjemność mieszkać w prywatnym pokoju z balkonem i wspólną łazienką. Pokój był przestronny i wyposażony we wszystko, co było mi potrzebne. Cieszyłem się także dostępem do dobrze wyposażonej kuchni, która była sprzątana regularnie przez cały dzień. Gospodarze, pan Slobidan i jego żona, byli niezwykle mili i pomocni, zawsze gotowi odpowiedzieć na wszelkie pytania i udzielić pomocy. lokalizacja Apartmani Liberan była doskonała - blisko do plaży i sklepów spożywczych, co umożliwiło nam wygodne korzystanie z tych udogodnień.

Jedynym niewielkim minusem pobytu był brak papieru toaletowego i papierowych ręczników w kuchni. Byłoby to przydatne, szczególnie podczas sprzątania po przygotowaniu jedzenia.

Czesław Polska,
    8.8

Czystość i pachnąco. Blisko do centrum miasta. Personel pomocny i miły

Elżbieta Polska,
    8.6

Podczas mojego pobytu miałem bardzo korzystną lokalizację, blisko centrum miasta. Wspaniała sprawa, że sklepy i plaże były bardzo blisko. Dzięki temu mogłem łatwo dotrzeć do wszystkich atrakcji w okolicy. Apartament był przestronny i czysty, miałem dostęp do aneksu kuchennego oraz balkonu. Obsługa była bardzo miła i profesjonalna, nawet pokazali nam wszystko, co znajdowało się w szafkach kuchennych. To był naprawdę miły gest.

Mikołaj Polska,
    8.4

Czystość bez zarzutu. Wspaniałe zaplecze hotelowe. Bezpłatny parking dostępny. Dogodne położenie blisko centrum. Przyjazny personel.

Prawie nic nie można zarzucić.

Tomasz Polska,
    9.4

Mieszkałem w Apartmani Liberan przez kilka dni i absolutnie nie zawiodłem się na moim pobycie. To naprawdę świetna opcja dla osób, które chcą mieć bazę wypadową do zwiedzania okolic. Położenie hotelu jest bardzo dogodne, blisko centrum miasta i sklepów spożywczych. Apartament był czysty i przestronny, a kuchnia i łazienka były bardzo dobrze wyposażone. Obsługa była również naprawdę miła i pomocna, a widok z balkonu był bardzo ładny. Właścicielka powitała nas trunkiem własnego wyrobu, co było miłym gestem.

Jedynym negatywnym aspektem było wyposażenie pokoi, które było na bardzo podstawowym poziomie. Ograniczona liczba sztućców i niewielka kuchnia mogą być utrudnieniem dla niektórych osób.

Stanisław Polska,

Często zadawane pytania (FAQ) o Apartmani Liberan Neum

Czy transport z lotniska dowiezie nas do Apartmani Liberan Neum?
Autobus wahadłowy to jedna z usług oferowanych przez Apartmani Liberan Neum. Prosimy o poinformowanie obsługi hotelu o planowanej godzinie przyjazdu.
Czy w Apartmani Liberan Neum jest parking?
Tak, Apartmani Liberan Neum oferuje bezpłatny prywatny parking na terenie.
Czy mogę zjeść lunch lub obiad gdzieś w pobliżu Apartmani Liberan Neum?
Możesz zjeść obiad w restauracjach Bonaca i Bistro Klarisa, które znajdują się w odległości 11-minutowego spaceru od Apartmani Liberan Neum.
Ile wynosi koszt pobytu w tym hotelu?
Ceny w tym hotelu zaczynają się od 34 $.